Sticker Kerepek & Balang Kuih

Setelah kejayaan jualan yang memberansangkan hasil dari blog post sebelum ini yang bertajuk "Tempahan Sticker Balang Biskut", pihak Akofena amat berbesar hati dalam memberikan satu pilihan saiz sticker yang paling popular & banyak mendapat permintaan dengan harga yang tidak masuk akal murah serta design yang bertaraf professional!

Tempahan sticker dari Asy-Syahmiena | Pengeluar Kerepek Ubi

Tempahan Sticker Kerepek & Balang Kuih

Antara segmen pasaran utama yang telah banyak kami bantu dalam menaikkan imej & jenama masing-masing melalui design & cetakan sticker bertaraf profesional ialah jualan Kerepek & Kuih. Perniagaan kerepek & kuih merupakan cabang perniagaan yang sentiasa mendapat permintaan, tanpa mengira musim atau trand. Dengan ramai peniaga yang menjalankan perniagaan yang sama, sesuatu perlu anda lakukan untuk pikat & tingkatkan jualan perniagaan anda.

Lihat juga kemaskini terbaru 2017: Sticker Balang Biskut

Bagaimana Jualan Kerepek & Kuih Meningkat Dengan Adanya Sticker?

Kerepek Pisang Abu keluaran Kerepek Ummilicious

Penjenamaan! Itulah perkara pertama yang membezakan produk anda dengan mereka. Pentingkah penjenamaan? Ya, jika kerepek atau kuih yang anda hasilkan adalah berkualiti, sedap & boleh memikat hati dan rasa pelanggan anda. Kesannya? Pelanggan wajib akan cari jenama anda setiap kali membuat belian, tambahan pula jika kerepek atau kuih anda dijual dipelbagai lokasi.

Jadi, adakah rugi jika tidak membuat penjenamaan? Sangat Rugi!

Berikut kami senaraikan beberapa kelebihan dengan adanya sticker:
  1. Produk keluaran anda mudah dikenali, justeru mudah pelanggan nak repeat order
  2. Maklumat lengkap seperti alamat & no telefon membantu pelanggan untuk berurusan terus terutama bila nak buat tempahan khas, tanpa melalui orang tengah. Peluang jualan meningkat!
  3. Pelanggan lebih peka dengan aneka kerepek / kuih yang anda hasilkan dengan menyenaraikan pilihan produk anda pada sticker, contohnya macam produk Kerepek Ubi keluaran Asy-Syahmiena ni:
Kerepek Ubi keluaran Asy-Syahmiena

Saiz Sticker Popular, Harga Istimewa

Dah perhatikan gambar-gambar di atas dengan teliti? Lihat saiz sticker yang digunakan, ianya sesuai untuk pelbagai jenis bekas, malah merupakan saiz yang paling popular kami hasilkan. Sangat sesuai jika anda baru bermula untuk menjalankan perniagaan dengan cara sempurna.

Untuk saiz sticker popular, tempahan boleh dibuat dalam kuantiti 100, 200, 300, 400, 500, 600, 700, 800, 900 & 1,000 keping

Berikut kami senaraikan harga sticker popular untuk anda rebut peluang miliki label jenama anda sendiri dengan harga yang super istimewa ini:

100pcs = RM45
200pcs = RM53
300pcs = RM61
400pcs = RM72
500pcs = RM81
600pcs = RM91
700pcs = RM100
800pcs = RM112
900pcs = RM123
1000pcs = RM129

Melalui harga yang tertera, anda akan menerima 2 lagi bonus tambahan walaupun dengan minimum tempahan 100pcs. Nak tahu apa 2 bonus hebat yang kami nak bagi? Sila whatsapp kami di talian:

017 - 936 5563

Tip: 2 bonus penting ni kami hanya nak beri pada anda yang betul-betul nak naikkan perniagaan anda & mula membina jenama sendiri supaya lebih dikenali & diingati oleh para pelanggan anda!

Contoh Sticker Biskut yang dihasilkan untuk Parametrik Enterprise, Bukit Mertajam, Pulau Pinang

Semoga perniagaan anda akan berjaya maju setapak lebih maju!

Comments

Popular Posts